Welkom bij e-bizhub

Met e-bizhub kunt u voortaan bergen papierwerk vermijden!

Wij introduceren vier eenvoudige manieren om uw administratieve lasten te verlichten. Hoe? Schakel voor uw Konica Minolta-systemen (printers en MFP's) over op online beheer. Met behulp van de e-bizhub portal kunt u heel makkelijk:

  • Serviceverzoeken indienen 
  • Meterstanden doorgeven 
  • Verbruiksartikelen (zoals toner) bestellen 
  • Wijzigingen in uw systeemlocaties doorgeven

Welkom bij e-bizhub

Wij introduceren vier eenvoudige manieren om uw administratieve lasten te verlichten. Hoe? Schakel voor uw Konica Minolta-systemen over op online beheer: een snel en voordelig alternatief.

Download Leaflet e-bizhub
Werken bij KM

e-bizhub Gebruikershandleiding

Wilt u meer weten over de werking van de portal? Er is een gebruikershandleiding beschikbaar, die u op kunt downloaden.

Download Handleiding e-bizhub
Vacatures

Inloggen op e-bizhub

 

Kan ik mijn inlognaam en wachtwoord zelf bepalen/wijzigen?

De inlognaam moet uw e-mailadres zijn, het wachtwoord kunt u tijdens de initiële aanmelding zelf bepalen.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?

Op het inlogscherm kunt u kiezen voor “Bent u uw wachtwoord vergeten?” - vervolgens kunt u uw e-mail adres opgeven waarnaar uw wachtwoord ter herinnering wordt gestuurd. Hiervoor dient u ook de controlevraag te beantwoorden. De controlevraag heeft u zelf bij de initiële registratie gemaakt. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan verzoeken wij u contact op te nemen met Konica Minolta onder het telefoonnummer 020-658 4380 of schriftelijk via billingmanagement(at)konicaminolta.nl. Een medewerker zal u dan verder van dienst zijn.

 

Is het noodzakelijk om mij te registreren?

Ja, voor de registratie is het noodzakelijk dat u beschikt over uw klantnummer, een equipmentnummer (deze is te vinden op de machinekaartjes op de apparatuur of op uw factuur. Let op: op de machinekaartjes staat een equipmentnummer en het serienummer. U dient het equipmentnummer te gebruiken.) en de postcode waar de machine is geplaatst.


Tijdens de initiële aanmelding voer ik een aantal persoonlijke gegevens in. Hoe kan ik een wijziging in deze gegevens doorgeven?

Voor wat betreft de gegevens die van belang zijn binnen de ebizhub applicatie kunt u deze gegevens beheren via de link ‘persoonlijke details’ op het hoofdscherm van e-bizhub. Deze gegevens zijn alleen van belang binnen de ebizhub omgeving. Wilt u uw gegevens wijzigingen vanwege een verhuizing of wijzigingen aangaande uw factuur dan verzoeken wij u contact op te nemen met Konica Minolta onder het telefoonnummer 020-658 4380 of schriftelijk via billingmanagement(at)konicaminolta.nl. Een medewerker zal u dan verder van dienst zijn.

 

Hoe vertrouwelijk wordt er met mijn gegevens om gegaan?

Konica Minolta bewaart en gebruikt de persoonlijke gegevens alleen voor dat specifieke doel, zoals met de gebruiker overeengekomen. Het gebruik van persoonlijke gegevens voor andere doeleinden is alleen mogelijk voor zover wettelijk toegestaan. Alle gebruikersgegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen slechts aan Konica Minolta medewerkers of derde partijen worden verstrekt voor zover strikt noodzakelijk voor het beoogde doel. De gegevens worden nimmer aan derden verstrekt tenzij Konica Minolta daartoe wettelijk verplicht is.
 

Gebruik e-bizhub

 

Moet ik betalen voor deze portal?

U hoeft niets extra te betalen voor deze portal. Deze portal wordt aan u als klant van Konica Minolta als gratis dienst aangeboden.

 

Als ik via e-bizhub een service aanvraag doe, krijg ik dan feedback op deze aanvraag?

Ja, u ontvangt een email waar met referentienummer van de melding en de bevestiging dat uw aanvraag is ontvangen.

 

Wat is de status van mijn service aanvraag?

Na het aanmelden van een service aanvraag kunt u de status controleren via het scherm ‘service geschiedenis’.

 

Als ik inlog op e-bizhub dan zijn de systemen die ik eerder wel zag nu verdwenen. Hoe kan dit?

Per organisatie kan een systeem slechts aan één persoon (login) gekoppeld zijn. Het kan zijn dat iemand in uw organisatie het beheer van een machine heeft overgenomen. U kunt telefonisch contact opnemen met Konica Minolta onder het telefoonnummer 020-658 4380 of schriftelijk via billingmanagement(at)konicaminolta.nl. Een medewerker zal u dan verder van dienst zijn.

 

Bij “uw software” zie ik niet alle software die ik in gebruik heb.

e-bizhub ondersteund nog niet alle softwarepakketten. In de toekomst zullen deze worden toegevoegd. Voor service aanvragen voor software pakketten die niet zichtbaar zijn via e-bizhub kunt u contact opnemen met een Service medewerker via 020-6584141.

 

Wat gebeurt er met mijn input aangaande ingevulde tellerstanden in e-bizhub?

De tellerstanden worden automatisch doorgestuurd en verwerkt in ons ERP systeem. Vanuit dit systeem wordt uw tellerstand gebruikt voor het genereren.
 

Plaatsen van bestellingen via e-bizhub


Kan ik nietjes of andere supplies bestellen?

U kunt nietjes en overige consumables bestellen, mits uw machine bij Konica Minolta geregistreerd staat en u op uw machine een contract heeft afgesloten. Wanneer uw machine over OPS Core beschikt is het niet mogelijk om nietjes of overige consumables te bestellen, dit gebeurd immers automatisch via OPS Core. Ervaart u problemen hiermee neemt u dan alstublieft contact op met een Service medewerker van Konica Minolta onder het telefoonnummer 020-6584141 of schriftelijk via info(at)konicaminolta.nl.

 

Wanneer ik consumables bestel via ebizhub, wat is dan de levertijd?

Ongeacht op welke wijze u de aanvraag heeft ingediend, wanneer u uw bestelling voor 16.00 uur plaatst, wordt de bestelling de volgende dag bij u afgeleverd. Wanneer u na 16.00 uur uw bestelling plaatst, wordt de bestelling binnen 2 dagen bij u afgeleverd.

 

Wanneer ik consumables bestel via e-bizhub, krijg ik dan feedback dat de bestelling goed is aangekomen?

Ja, u ontvangt een email waar met referentienummer van de bestelling en de bevestiging dat uw aanvraag is ontvangen.

 

Mijn consumable bestelling is door jullie verzonden, hoe kan ik de status volgen?

Op dit moment kunt u nog niet via de portal uw bestelling volgen. In de toekomst wordt dit mogelijk gemaakt.

 

Mijn consumable bestelling is verzonden maar ik heb nog niets ontvangen?

U kunt telefonisch contact opnemen met Konica Minolta onder het telefoonnummer 020-6584141 of schriftelijk via info(at)konicaminolta.nl. Een Service medewerker zal u dan verder van dienst zijn.

 

Hoe moet ik mijn consumable bestelling annuleren, wijzigen of retourneren?

Wanneer u uw bestelling wilt annuleren, wijzigen of retourneren dient u onmiddellijk met Konica Minolta contact op te nemen onder het telefoonnummer 020-6584141 of schriftelijk via info(at)konicaminolta.nl. Een Service medewerker zal u dan verder van dienst zijn.
 

Algemeen

Wat gebeurt er als mijn contract beëindigd is?

Na ontvangst van uw schriftelijke opzegging wordt geverifieerd of uw opzegging voldoet aan de voorwaarden van de overeenkomst. Indien dit het geval is, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging waarin de definitieve expiratiedatum van de overeenkomst wordt vermeld. U ontvangt bij expiratie een eindafrekening. Voor het eventueel ophalen van de  machine wordt contract met u opgenomen om een datum hiervoor af te stemmen.

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling/de serviceverlening, wat moet ik doen?

Wanneer u een klacht over een levering of de serviceverlening heeft kunt u telefonisch contact opnemen met Konica Minolta. Telefoonnummer 020-6584141 of schriftelijk via info(at)konicaminolta.nl

 

Ik heb over het gebruik van e-bizhub een inhoudelijke vraag of suggestie, waar kan ik deze aangeven?

U kunt telefonisch contact opnemen met Konica Minolta onder het telefoonnummer 020-6584141 of schriftelijk via info(at)konicaminolta.nl. De Servicedeskmedewerker zal u dan verder van dienst zijn.