Konica Minolta Support

Omdat een efficiënte klantenservice één van onze topprioriteiten is, hebben we het huidige portaal e-bizhub gemoderniseerd en uitgebreid om u nog meer functionaliteiten te bieden.

Ga direct naar het eCommerce klantenportaal

We zijn er om u te helpen

Of het nu gaat om een technische vraag, een tonerbestelling, de kopie van een factuur, het downloaden van een nieuwe driver, handleiding of software, de toegang tot onze iTrainingmodules of enige andere vraag, wij helpen u graag verder. Klik op de gewenste hulp hieronder.

 

eCommerce klantenportaal - 24/7 beschikbaar

Welkom op eCommerce, de nieuwe versie van het e-bizhub portaal.

Beheer uw toestellen op een snelle en efficiënte manier
Dien een serviceverzoek in
Bestel uw verbruiksartikelen (o.a. toner)
Volg de status van uw bestellingen en serviceverzoeken
Registreer en raadpleeg uw tellerstanden
Raadpleeg en print uw facturen
Geef een wijziging in uw systeemlocaties door

Naar eCommerce
e-commerce call to action
ContractFacturatie

Contract & Facturatie

Wist u dat u uw facturen op ons eCommerce portaal kunt raadplegen en printen?

Lees ook hier de veelgestelde vragen over facturatie en contracten alsook een uitleg over hoe uw factuur is opgebouwd.

FAQ-Helder over facturen

iTraining: online-trainingsessies voor producten

iTraining biedt een online productvoorstelling waarin alle belangrijke functies in duidelijke video's gedetailleerd worden uitgelegd.

Gebruik onze iTraining platform, wanneer u dat wilt – opnieuw en opnieuw!

naar Itraining
iTraining
LocatiesPartners

Konica Minolta Locaties & Partners

Vind een Konica Minolta Partner bij u in de buurt.

Locaties & Partners

Partner Desk

Via Konica Minolta eCommerce kunt u als Partner:

  • uw order plaatsen en de status volgen
  • direct uw orderbevestiging ontvangen
  • uw factuur opvragen en doorlooptijd verkorten.

Heeft u specifieke verzoeken die niet via eCommerce behandeld kunnen worden? Of wilt u Partner worden?

Bel ons op +31 (0) 20 - 658 4567

Naar eCommerce
Partner Desk
Remote Support

Remote support connection

Ondersteuning op afstand van uw IT omgeving met behulp van Konica Minolta’s Remote Support applicatie.

Remote Support

Download Center

Download de nieuwste drivers, handleidingen en software voor uw Konica Minolta-apparaat.

Download center
Download Center
Support contact

Algemeen contact

Heeft u geen antwoord gevonden op ons eCommerce klantenportaal? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op één van de volgende nummers:

  • Service verzoeken & consumables: +31 (0) 20 - 658 4141
  • Lopende contract: +31 (0) 20 - 658 4380
  • Openstaande facturen: +31 (0) 20 - 658 4381
  • Andere vragen: +31 (0) 20 - 658 4100