Of het nu gaat om een technische vraag, een tonerbestelling, de kopie van een factuur, het downloaden van een nieuwe driver, handleiding of software, de toegang tot onze iTrainingmodules of enige andere vraag, wij helpen u graag verder. Klik op de gewenste hulp hieronder.
Download de brochure
Zijn uw multifunctionele toestellen rechtstreeks verbonden met onze systemen? Dan gebeurt de levering van uw verbruiksartikelen automatisch. Is dit niet het geval? Bestel uw verbruiksartikelen 24/7 op het eCommerce klantenportaal. Kies de functie “Verder zonder account“, selecteer de gewenste actie en voer het nummer van uw toestel in. U kunt ook een account aanmaken om van extra functies te profiteren.
Wist u dat u uw facturen op ons eCommerce portaal kunt raadplegen en printen?
Lees ook hier de veelgestelde vragen over facturatie en contracten alsook een uitleg over hoe uw factuur is opgebouwd.
iTraining biedt een online productvoorstelling waarin alle belangrijke functies in duidelijke video's gedetailleerd worden uitgelegd.
Gebruik onze iTraining platform, wanneer u dat wilt – opnieuw en opnieuw!
Vind een Konica Minolta Partner bij u in de buurt.
Via Konica Minolta eCommerce kunt u als Partner:
Heeft u specifieke verzoeken die niet via eCommerce behandeld kunnen worden? Of wilt u Partner worden? Bel ons op +31 (0) 20 - 658 4567
Ondersteuning op afstand van uw IT omgeving met behulp van Konica Minolta’s Remote Support applicatie.
Download de nieuwste drivers, handleidingen en software voor uw Konica Minolta-apparaat.
Heeft u geen antwoord/hulp gevonden op uw vraag op ons eCommerce klantenportaal? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.