Share
Vandaag de dag wordt er in het bedrijfsleven informatie ontvangen en verspreid via meerdere kanalen: e-mails, faxen, papier, EDI-streams, XML-bestanden en nog veel meer. Alles wat u ontvangt moet efficiënt worden verwerkt en beheerd.
Voor een succesvolle klantenbinding is het noodzakelijk dat alle klantgerelateerde inhoud - van het openen van een rekening en serviceaanvragen tot contractverlengingen, factuurbetalingen en klachten - snel en correct wordt verwerkt. Helaas gebeurt dit vaak niet, maar gelukkig is er een oplossing met de digitale inbox. De moderne verwerking van inkomende post begint precies daar waar het probleem begint: wanneer papieren en elektronische post bij uw bedrijf aankomt.
In het verleden was de "digitale postkamer" een oplossing waarbij alle inkomende berichten werden omgezet in een digitaal formulier en elektronisch werden doorgestuurd naar de relevante afdelingen. Vandaag de dag kan de moderne digitale postkamer veel meer doen. De document management software identificeert de inhoud, kan de relevante informatie extraheren en vervolgens doorsturen naar de juiste persoon of proces. Bovendien kan gemakkelijk worden voldaan aan de eis van klanten of zakenpartners om documenten zoals facturen in elektronische vorm te ontvangen.
Een dergelijk informatiemanagement is bijna onmisbaar - voor alle in- en uitgangen van een organisatie. Kortom, een digitale inbox kan een revolutie teweegbrengen in de manier waarop uw bedrijf informatie ontvangt, verwerkt en deelt. Het speelt een belangrijke rol in uw digitale transformatie en stelt downstream processen in staat om nauwkeurige toegang te krijgen tot relevante informatie.
Met een multifunctional van Konica Minolta is het kinderspel om papieren documenten om te zetten in elektronische bestanden. Integratie van multifunctionals in de digitale bedrijfsprocessen, in combinatie met ECM-software, maakt het mogelijk om de inkomende poststukken te digitaliseren en rechtstreeks te verzenden naar de verantwoordelijke medewerkers. De software leest de inhoud van de documenten in en voegt de informatie rechtstreeks in de elektronische verzending.
Ontdek hoe Konica Minolta softwareproducten u kunnen helpen uw processen te verbeteren. Op maat van uw bedrijf kunt u uw printservices efficiënt beheren en de bijbehorende kosten verlagen, de efficiëntie verhogen door digitale workflows te implementeren en de beveiliging van documenten te verbeteren. Dankzij hun volledige modulariteit zijn onze oplossingen schaalbaar en kunnen ze worden geconfigureerd om aan uw zakelijke behoeften te voldoen.
Gestructureerde bedrijfsprocessen en een veilige IT-infrastructuur zijn essentieel om concurrerend te blijven in de huidige markten. Met onze zakelijke dienstverlening ondersteunen wij u bij het optimaliseren van uw informatieprocessen binnen uw bedrijf. Naast consultancy omvat ons portfolio ook de implementatie van de noodzakelijke printinfrastructuur als onderdeel van onze Managed Print Services. Uiteraard ondersteunen wij u ook bij de installatie van software, de analyse van uw printworkflows en de verhoging van de printerveiligheid in uw bedrijf.
Door het samenvoegen van post- en e-maildocumenten worden de papieren documenten en hun bijlagen gescand, geclassificeerd, gelezen op inhoud en automatisch direct na ontvangst van de post bij de verantwoordelijke medewerker afgeleverd. Facturen worden rechtstreeks naar de boekhoudafdeling gestuurd of offertes worden rechtstreeks naar de verkoopafdeling gestuurd. Alle informatie kan worden gecontroleerd aan de hand van klantnummer, ordernummer, postcode of soortgelijke eigenschappen.
snellere verwerking van inkomende post
aanzienlijke kostenbesparingen
Verhoogde kwaliteit van de dienstverlening voor klanten
efficiënte planning van de middelen
Vermindering van de lig- en transporttijden
Informatie is beschikbaar voor alle medewerkers