Document Navigator


Vastleggen, verwerken en afleveren van documenten


Konica Minolta Document Navigator maakt het mogelijk om documenten op een intelligente manier vast te leggen, te verwerken en te bezorgen – met naadloze elektronische workflows voor papieren documenten. Processen die uitgaan van documenten worden met deze eenvoudige, flexibele oplossing perfect en betrouwbaar beheerd, zodat iedereen op kantoor zich kan concentreren op het echte werk.

Document Navigator kan de dagelijkse procedures rond documenten betrouwbaar en moeiteloos afhandelen. Met één klik op de knop leest de applicatie automatisch de benodigde informatie (bijvoorbeeld factuurnummer, facturerende partij of datum) en wordt de inhoud van het document op basis daarvan verder verwerkt.


Document Navigator logo


Document Navigator workflow

Document Navigator

Document Navigator

Vastleggen

  • Embedded: Display-integratie op basis van bEST OpenAPI
  • Documenten snel en betrouwbaar indexeren met meerdere sleutelwoorden/metadata-opties

Verwerken

  • OCR-tekstherkenning om tekst uit digitale of gescande documenten doorzoekbaar te maken
  • Automatische conversie naar een groot aantal indelingen, waaronder Word; Excel; PDF; sPDF; JPEG; TIFF; XML en PDF/A.
  • Barcodeherkenning voor het automatisch verwerken van documenten
  • Zone-herkenning, bijvoorbeeld voor het herkennen van verplichte velden van verschillende leveranciers

Distribueren

  • Digitale documenten eenvoudig rechtstreeks vanuit de bizhub doorsturen naar elk gewenst intern of extern e-mailadres
  • Scans naar elke gewenste netwerklocatie sturen
  • Gescande documenten rechtstreeks naar een FTP-server uploaden
  • Verbinding met ERP/DMS/CRM-omgevingen: Microsoft SharePoint, DocuWare, Windream, AFAS, Exact enz.

Voordelen

  • Centraal beheer van alle inhoud op basis van persoonlijk aangepaste regels
  • Verbetering van de documentkwaliteit en informatiebeveiliging
  • Verhoogde efficiency bij digitale workflows, snelle toegang tot informatie en flexibele onderzoeksopties
  • Kostenbesparing dankzij papierloze workflows en archieven

Get in touch

Get in touch