Share
De zakenwereld van vandaag de dag is voortdurend in beweging. Nu de ene na de andere nieuwe technologie op de markt komt, waardoor hele industrieën in korte tijd anders gaan samenwerken, worden bedrijven gedwongen hun prestatieniveaus te verbeteren en het integreren van mobiele samenwerking in hun dagelijkse processen is van cruciaal belang voor het succes van uw bedrijf.
De moderne arbeidswereld met haar vraag naar meer digitalisering en mobiliteit dwingt bedrijven om deze verandering actief vorm te geven. Om met steeds meer gegevens productief te kunnen werken, moet de gegevensuitwisseling snel, eenvoudig, apparaatonafhankelijk, voldoen aan regelgeving (AVG) en controleerbaar zijn.
In het verleden werden informatie en gegevens voornamelijk uitgewisseld via e-mail of FTP-server. De beperkingen van e-mail en FTP zijn natuurlijk bekend bij medewerkers en worden in het dagelijkse kantoorleven vaak onzorgvuldig omzeild door gratis cloud-oplossingen zoals Dropbox of WeTransfer. Omdat deze aanbiedingen echter niet veilig en dus niet duurzaam zijn voor een organisatie, moet IT ingrijpen om een effectievere dienstverlening te bieden die voldoet aan de regelgeving
De oplossing: Enterprise File Sync and Share (EFSS). Met een professionele oplossing voor het delen van bestanden voor uw bedrijf, kunt u gegevens opslaan en delen op één centrale locatie. De eenvoudige toegang tot alle relevante bedrijfsgegevens via een centraal platform zorgt voor meer productiviteit, flexibiliteit en vooral - veiligheid in uw dagelijkse werkzaamheden.
EFSS-oplossingen maken universele toegang tot alle bestanden mogelijk via een centrale bestandstoegangslaag, of het nu gaat om on-premise, in de cloud een hybrid omgeving of gedistribueerd binnen de bestaande architectuur. Bestanden kunnen op hun oorspronkelijke locatie blijven staan, terwijl IT de controle krijgt over alle gegevens en de gehele levenscyclus van een bestand kan controleren. Met name is altijd bekend waar een bestand zich bevindt, wie er toegang toe heeft, wie het met wie en wanneer heeft gedeeld. En gebruikers hebben toegang tot alle bestanden via een centrale interface vanaf hun werkstation of mobiele telefoon.
dokoni SYNC & SHARE is een Konica Minolta oplossing voor toegang tot mobiele documenten. Medewerkers kunnen snel en eenvoudig bestanden delen en synchroniseren met collega's en klanten. Het systeem bevat softwarediensten waarmee documenten kunnen worden gedistribueerd en inhoud van mobiele apparaten kan worden beheerd, terwijl eerdere versies van documenten kunnen worden gevolgd.
Deze toegenomen flexibiliteit stelt uw medewerkers in staat om productiever te zijn. Ze kunnen bijdragen aan vergaderingen terwijl ze een deal sluiten aan de andere kant van de wereld, misschien wel belangrijk werk onderweg doen, of gewoon een dringende e-mail beantwoorden in een taxi, thuis of in het hotel. Het gebruik van mobiele apparaten stelt medewerkers in staat om 24 uur per dag en 7 dagen per week samen te werken, ongeacht hun locatie, waar ook ter wereld.
Met onze oplossing voor het uitwisselen en synchroniseren van bestanden kunt u veilig kritieke gegevens delen met medewerkers op meerdere apparaten, waar ze zich ook bevinden en wanneer ze het nodig hebben. U kunt de flexibiliteit die uw medewerkers nodig hebben combineren met de zekerheid die uw bedrijf nodig heeft. Het delen van bestanden helpt elke organisatie om de efficiëntie te verhogen, sneller te reageren op veranderingen en de effectiviteit van haar bedrijfsprocessen en beslissingen te verbeteren.
Bedrijven hebben tegenwoordig behoefte aan multifunctionele printers die zijn afgestemd op hun behoeften - met een hoge afdrukkwaliteit, betrouwbaarheid en efficiëntie. De geavanceerde multifunctionele printers van Konica Minolta zorgen ervoor dat uw dagelijkse documentverwerking soepel verloopt. Ze combineren een hoge productiviteit in zwart-wit en kleur met een enorm scala aan functies. Printen, kopiëren, faxen, scannen en speciale afwerkingsmogelijkheden zoals nieten en ponsen - alles in één systeem!
Ontdek hoe Konica Minolta softwareproducten u kunnen helpen uw processen te verbeteren. Op maat van uw bedrijf kunt u uw printservices efficiënt beheren en de bijbehorende kosten verlagen, de efficiëntie verhogen door digitale workflows te implementeren en de beveiliging van documenten te verbeteren. Dankzij hun volledige modulariteit zijn onze oplossingen schaalbaar en kunnen ze worden geconfigureerd om aan uw zakelijke behoeften te voldoen.
Gestructureerde bedrijfsprocessen en een veilige IT-infrastructuur zijn essentieel om concurrerend te blijven in de huidige markten. Met onze zakelijke dienstverlening ondersteunen wij u bij het optimaliseren van uw informatieprocessen binnen uw bedrijf. Naast consultancy omvat ons portfolio ook de implementatie van de noodzakelijke printinfrastructuur als onderdeel van onze Managed Print Services. Uiteraard ondersteunen wij u ook bij de installatie van software, de analyse van uw printworkflows en de verhoging van de printerveiligheid in uw bedrijf.