Het digitale office voor digitale transformatie

Digital Office


Print, ook van op afstand, op een beveiligde manier en krijg inzicht in uw printkosten.

   


Digital Office

Ontdek meer over onze kantooroplossingen: hardware, software en aanvullende diensten

 

Cloud & mobiel printen, beveiliging, gegevensuitwisseling of documentvastlegging, een modern multifunctioneel systeem voor printen, kopiëren en scannen is een absolute must op het kantoor. Met de Digital Office oplossingen van Konica Minolta krijgt u niet alleen inzicht in uw printkosten, u kan ook steeds op een beveiligde manier printen, zowel van op kantoor of op afstand. 

Daarnaast kan u het printgedrag van uw medewerkers monitoren, gebruikersrechten toekennen, workflows vereenvoudigen en uw printfactuur optimaliseren. Meer weten over de mogelijkheden van Digital Office? Ontdek hier meer over de verschillende functionaliteiten.

Device security

In alle bedrijven printen, scannen en kopiëren medewerkers een massa aan documenten, gegevens, plannen, begrotingen, enzovoort. De kans dat dergelijke gevoelige informatie uitlekt en in de verkeerde handen terechtkomt, is reëel. Daarom zetten we bij Konica Minolta sterk in op device security bij onze klanten.

Meer info

Productief printen

Met de implementatie van beveiligde printoplossingen kan u uw printomgeving optimaliseren. U kan niet alleen uw workflows vereenvoudigen, maar ook uitzoeken welke multifunctionele printer het vaakst wordt gebruikt en het printgedrag van uw medewerkers monitoren.

Meer info

Gebruikers- en kostenbeheer

Het maakt niet uit of u een KMO of een multinational bent, een centraal gebruikers- en kostenbeheer verlaagt de uitgaven van uw print services aanzienlijk, zelfs tot 30%. Op die manier kan u een rendabele en moderne printomgeving creëren, zonder al te grote investeringen te moeten doen. 

Meer info

Mobile printing

De voorbije jaren is er heel wat veranderd in de manier waarop we werken en de inrichting van onze werkomgeving. Werknemers werken steeds vaker van op een andere locatie zoals vanuit huis. Hierdoor moeten bepaalde workflows, zoals printen van documunten, op een handige en flexibele manier worden aangepast. Met een multifunctioneel systeem van Konica Minolta worden eenvoudige handelingen zoals het printen  op afstand werkelijkheid.

Meer info

Centraal printbeheer

Centraal printbeheer laat uw werknemers toe documenten en gegevens te printen en/of door te sturen naar meerdere locaties. Vanuit één systeem kan u de gehele printomgeving beheren. Zo bespaart u niet alleen tijd, maar dankzij een snelle communicatie verbetert u ook de samenwerking tussen medewerkers.  
Meer info

Optimized print services

Uw printinfrastructuur moet steeds voldoen aan de specifieke eisen van uw bedrijf en moet alle processen en workflows naadloos ondersteunen. Om u daarbij te helpen, ontwikkelde Konica Minolta ‘Optimized Print Services’. Deze dienstverlening combineert advies, hardware en software implementaties, en workflow management waardoor de uitgaven voor printprocessen dalen.
Meer info

Smart cloud services

De technologische ontwikkelingen van de laatste decennia hebben van de smartphone en tablet onmisbare toestellen gemaakt. Aan de hand van cloud-technologie kunnen ze ingezet worden voor tal van behoeften van uw medewerkers en uw organisatie. Met Smart Cloud Services biedt Konica Minolta u de nodige flexibiliteit in zowel uw zakelijk als uw persoonlijk leven.

Meer info

Office printing

De digitalisering heeft in de bedrijfswereld de vraag naar efficiënter en energiezuiniger ondernemen in de hand gewerkt. De multifunctionele office systemen van Konica Minolta spelen dan ook graag in op deze vraag en bieden één gebruiksvriendelijk platform aan waarin u zowel kan printen, scannen, kopiëren, faxen en documenten kan afwerken. 
Meer info

Lees meer op onze blog

Maximale efficiëntie en meer inzicht dankzij nieuwe factuuroplossing

Coöperatie Hoogstraten is niet zomaar een veiling, maar wil een echte kwaliteitsreferentie zijn op het vlak van groenten en fruit. En een betrouwbare partner binnen de sector. Een ambitie die kracht wordt bijgezet door de recordomzet van 242 miljoen euro die de coöperatie vorig jaar draaide.

Lezen

Interview – ‘Binnen het onderwijs wordt workflowmanagement belangrijke schakel’

Door COVID-19 heeft een groot deel van het onderwijs de afgelopen weken noodgedwongen kennisgemaakt met lesgeven op afstand. Veel docenten en studenten hebben hierdoor hun digitale vaardigheden sterk verbeterd. Toch heeft deze trend ook een keerzijde: het vele thuiswerken zorgt voor een onoverzichtelijke groei aan workflows en datastromen.
Lezen

De grootste uitdagingen van thuiswerkend kantoorpersoneel – en 4 tips om die te tackelen!

Een groot deel van onze bevolking werkt zeker tot 1 juni thuis. Dat thuiswerken begon best aardig: geen reistijd, langer uitslapen en ’s middags vanuit je luie stoel lunchen. Maar na verloop van tijd steken frustraties de kop op, die jouw motivatie en productiviteit doen afnemen.
Lezen

Schrijf u in voor onze webinars!

Schrijf u in voor onze webinars!
\