CS Remote Care


Een interactieve uitwisseling van informatie tussen uw apparaten en ons servicemanagementsysteem wanneer er behoefte is aan hoogwaardige onderhoudsondersteuning.


CS Remote Care biedt geavanceerde 'machine-to-machine' communicatie (M2M) tussen de bizhub-uitvoerapparaten en de Konica Minolta serviceorganisatie: De verbinding op afstand geeft alle relevante systeemgegevens in real time door en adviseert de Konica Minolta service in een vroeg stadium over routinematig onderhoud of een andere vereiste ingreep, bijvoorbeeld om een technisch probleem te verhelpen.


Via het communicatiepad op afstand is het mogelijk om geautomatiseerde diensten te activeren, zoals de levering van verbruiksartikelen, en om taken op afstand uit te voeren, inclusief diensten zoals firmware-updates en apparaatinstellingen. Via een paneel op afstand kan de eindgebruiker op afstand worden begeleid en geïnstrueerd. Het webportaal bevat ook een grafische en gebruiksvriendelijke webinterface met informatie over de apparaatstatus en de rapportagesectie.


Het CS Remote Care concept is Konica Minolta's garantie voor een maximale beschikbaarheid van het systeem. De uitvaltijd van uitvoerapparaten kan worden geminimaliseerd, de productiviteit kan worden verhoogd en routinematig onderhoud kan worden gepland in overeenstemming met de werkschema's van de gebruikers.


CS Remote Care workflow

CS Remote Care

CS Remote Care

Toezicht

  • Secure connection
  • One-way/ bidirectional communication
  • Comprehensive monitoring
  • Collection of sensor data from production printing devices and their further analysis

Centralisatie

  • Efficiënte informatieoverdracht
  • Geen installatie vereist voor de meeste communicatiemethoden

Geautomatiseerde diensten

  • Directe aflezing van de teller
  • Automatisch bestellen van verbruiksartikelen
  • Geen behoefte voor handmatige service calls

Apparaat instellingen

  • Servicemenu's
  • Firmware-update op afstand
  • Ondersteuning op afstand

Get in touch

Get in touch