Naarmate uw zorginstelling groeit, kan het een uitdaging zijn om gelijke tred te houden met de steeds veranderende beperkingen op het gebied van opslagruimte, geheugen en dergelijke. Besturingssystemen en applicaties moeten voortdurend bijgewerkt worden en uw IT-infrastructuur kan op om het even welk moment aangevallen worden door cybercriminelen. De zorgsector krijgt te maken met verschillende struikelblokken inzake IT.
Het is dan ook belangrijk om ervoor te zorgen dat kritieke IT-systemen altijd beschikbaar zijn om uw zorgverlening te ondersteunen, maar het onderhouden van IT-infrastructuur met in-house IT-personeel kan kostbaar en inefficiënt zijn. Gelukkig beschikt Konica Minolta over de juiste technologieën en jarenlange expertise om uw IT proactief te beheren, zodat uw zorgverlening niet wordt onderbroken.
Met onze Managed IT-services bieden we regelmatig beheer van uw IT-systemen, netwerken en applicaties aan. Zo zorgt Konica Minolta ervoor dat uw pc's, servers, printers en netwerken actief blijven, de downtime geminimaliseerd wordt en de zorg gemaximaliseerd wordt.
De Managed IT-services van Konica Minolta omvatten onder meer: Helpdesk Via onze helpdeskservice heeft u 24/7 toegang tot live helpdeskondersteuning via telefoon of online. Onze helpdesk wordt de klok rond bemand door experts . Monitoring en IT-ondersteuning Met onze Managed IT-services geniet u ook van systeemmonitoring en -management. Zelfs de meest stabiele en gecontroleerde IT-systemen kunnen immers problemen ontwikkelen die zo snel mogelijk aangepakt moeten worden. Zodra een probleem ontdekt of gemeld is, kunnen onze IT-specialisten vanop afstand toegang krijgen tot uw IT-systemen en de juiste IT-ondersteuning bieden. Wanneer ondersteuning op afstand niet genoeg is, zijn onze mensen beschikbaar om ter plaatse problemen te beoordelen en reparaties uit te voeren. Klantenportaal Ons klantenportaal geeft uw zorginstelling toegang tot een administratief dashboard om uw IT-systemen te beheren. U kunt het gebruiken om bezoeken te plannen, online hulptickets in te dienen en te volgen, en toegang te krijgen tot alle nodige informatie, waaronder geplande ondersteuning, rapporten van klantendiensten, netwerkdiagrammen en voorstellingen. Back-up
Servercrashes kunnen ook uw zorginstelling treffen en kunnen het gevolg zijn van verschillende oorzaken zoals menselijke fouten, stroomuitval of hardware storingen. Konica Minolta voorziet , naast redundancy, een geschikte back-upstrategie voor uw organisatie.
Onze Managed IT-Services zijn bovendien steeds op ITIL afgestemde processen. Dit betekent dat ze voldoen aan het referentiekader voor het inrichten van beheersprocessen binnen een IT-organisatie.
Wenst u meer te weten over onze Managed IT-Services in de zorgsector? Neem dan snel contact op met ons! Samen bekijken we de mogelijkheden voor uw zorginstelling!
24 augustus 2021
Inmiddels zijn bijna alle zorgverleners in Nederland gevaccineerd. Dat is een goed teken, maar helaas neemt het ziekteverzuim in de zorg nog steeds toe. De druk op de zorgverlening is al meer dan een jaar zeer hoog en bereikte zelfs een kritisch...