Zorginstellingen krijgen te maken met heel wat patiënten- en cliënteninformatie dat moet bijgehouden worden, maar ook gedeeld moet worden met andere zorgverleners zoals huisartsen, chirurgen, enzovoort. Zorgorganisaties moeten dus verschillende systemen op een efficiënte en betaalbare manier met elkaar verbinden en dat is soms moeilijk te realiseren. Binnen verschillende zorginstellingen wordt er immers traditiegetrouw gewerkt met papieren dossiers die dan per e-mail of fax worden doorgestuurd.
Gelukkig maakt de digitalisering ondertussen elektronische uitwisseling van gezondheidsinformatie of Electronic Health Information Exchange (HIE) mogelijk. Om uw zorginstelling te helpen bij het identificeren van de vereisten en het implementeren van de juiste oplossing voor uw informatie-workflows, bieden we bij Konica Minolta onze Interoperability & Integration Services aan.
Patiëntinformatie wordt gedeeld via papieren dossiers en handmatige processen
Verschillende niveaus van technologie-adoptie bij artsen, ziekenhuizen en de uitgebreide zorggemeenschap
Fusies en overnames in de zorgsector veroorzaken verstoringen in de informatiestroom.
Onze Interoperability & Integration Services zorgen ervoor dat zorginstellingen patiëntengegevens kunnen verzamelen, delen met en ontvangen van andere zorgverleners ongeacht het aangekochte systeem of toepassing. Daarnaast kent deze dienstverlening ook enkele andere interessante voordelen zoals:
Wenst u meer te weten over de Interoperability & Integration Services van Konica Minolta? Neem dan snel contact met ons op! We bekijken samen de mogelijkheden voor uw zorginstelling.
16 december 2022
Wij hebben aangetoond dat we met onze technologie duurzaamheid in het algemeen en specifiek binnen de zorgsector kunnen helpen. Om te benadrukken dat we ons hier actief voor inzetten en blijven inzetten hebben we, als eerste en enige van onze...
03 november 2021
13 september 2021
24 augustus 2021
17 augustus 2021