Geautomatiseerde bedrijfscommunicatie met distributiemogelijkheden via meerdere kanalen
Tegenwoordig is informatie direct beschikbaar en toegankelijk op elk apparaat. De meesten van ons verwachten onmiddellijke toegang tot informatie die we nodig hebben, zonder zich zorgen te maken over hoe dit kan worden bereikt. Toch gebruiken veel bedrijven nog systemen en processen uit een tijd waarin directe communicatie via smartphone, tablet, e-mail en internet nog niet zo gangbaar was als tegenwoordig.
Maar om succesvol en concurrerend te blijven, moeten bedrijven zich nu aanpassen - want webtechnologie is inmiddels onmisbaar om klanten en werknemers te bereiken precies waar ze zijn, in de digitale wereld. Bedrijven die dat niet doen, lopen het risico de interesse en aandacht van hun klanten te verliezen - en uiteindelijk lopen ze het risico hun bedrijf helemaal te verliezen. Dit is waar PReS Connect om de hoek komt kijken: Met geoptimaliseerde uitvoer die AFP omvat, maakt de toepassing het mogelijk om grote volumes drukwerk, e-mails en webpagina's op hoge snelheid te produceren.
PReS Connect
Eén-op-één marketing
- Verhoogde productiviteit en winstgevendheid
- Gevarieerde ondersteuning van gegevens- en documentinvoer
- Importeren vanuit elke Windows-toepassing
- Intelligente interpretatie van inhoud
TransPromo
- Documenten verrijken met promotie-inhoud
- Geautomatiseerde distributie
Integratie in printworkflows
- Volledige controle over functies voor afdrukken en papierverwerking
Communicatie via meerdere kanalen
- Tool voor samenwerking
- Uniform gegevensmodel
- Minimale leercurve
- Echte oplossing voor meerdere kanalen
- Aanpassen aan de voorkeuren van klanten
- Geavanceerde communicatietechnologie