Share
Hier zijn we weer met een update over de nieuwe features van O365 die Microsoft de voorbije maanden traditiegetrouw met de wereld deelde. Het gaat om nieuwe functionaliteiten voor Excel, Word en Microsoft Teams. Deze laatste tool staat ook nu weer centraal gezien wereldwijd werknemers nog steeds aan het thuiswerken zijn en Teams het middel bij uitstek is om efficiënt samen te werken.
In deze blog geven we u een duidelijk overzicht van de nieuwigheden van O365 zodat u er meteen mee aan de slag kan!
Tot slot is er ook voor Word wat nieuws in O365. Microsoft ontwikkelde een nieuwe interessante functionaliteit: ‘modern comments’. Deze feature zorgt voor een efficiëntere samenwerking in Word aan de hand van @mentions. ‘Modern comments’ structureert het gebruik van opmerkingen over de verschillende Office-applicaties heen en verhoogt zo de productiviteit van uw werknemers.
Heeft u zin om vol enthousiasme van start te gaan met deze nieuwe en verbeterde features binnen O365, maar heeft u graag de hulp van een ervaren IT-bedrijf? Vraag dan nu een Cloud Explore Traject aan, uitgevoerd door onze IT-partner Aurelium. Zo komt u onder meer te weten hoe het gesteld is met uw IT-infrastructuur met oog op efficiëntie.