Konica Minolta introduceert nieuwe A4-kleuren mfp’s met dezelfde kenmerken en functionaliteit als de A3-mfp’s

Amsterdam, 16 februari 2017 - Konica Minolta Business Solutions Nederland introduceert de bizhub C3351-serie, bestaande uit drie kleuren mfp’s. De nieuwe A4-serie biedt elementen zoals een digitale workflow en krachtige beveiliging, met inbegrip van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van mobiel werken en systeemintegratie om veilig om te kunnen gaan met de steeds veranderende bedrijfsuitdagingen. De bizhub C3351-serie is vanaf deze maand beschikbaar.

“De bizhub C3351-serie is geschikt voor kleine tot middelgrote kantoren. Ook functioneren de systemen goed als primaire of secundaire mfp’s binnen grotere kantoren", aldus Robin Schieveen, product manager bij Konica Minolta Business Solutions Nederland. “Doordat dezelfde controller wordt gebruikt als in Konica Minolta’s A3-multifunctionals, profiteren gebruikers van de enorme technologische voordelen die aansluiten op de nieuwste trends binnen de markt, waardoor ze de dagelijkse werkzaamheden met gemak aankunnen."

Probleemloze werking en meer aan de gebruiker aan te passen functies

Als opvolger van de welbekende C3350-serie, mogen klanten hoge verwachtingen hebben van de kwaliteit en betrouwbaarheid met nog meer mogelijkheden qua aanpassingen en connectiviteit.

Het nieuwe 7-inch multitouchscreen heeft dezelfde mogelijkheden als het touchscreen van de Konica Minolta A3-systemen. Deze user interface is aan te passen aan de specifieke eisen van de organisatie of aan persoonlijke werkroutines van werknemers, door middel van vereenvoudigde oplossingen en extra widgets en apps.

Het tabletachtige bedieningspaneel kan worden gekoppeld aan mobiele apparaten en cloud-services, zoals Apple AirPrint en Google Cloud Print voor nog meer flexibiliteit in de workflow en een uitstekende samenwerking met mobiele apparaten. Door het multitouchscreen is de bizhub C3351-serie naadloos inpasbaar tussen andere systemen, zoals andere multifunctionals, pc's, tablets en smartphones.

Verbeterde milieu-eigenschappen

De printers zijn perfect geschikt voor bedrijven die op zoek zijn naar milieuvriendelijke systemen die de werkdruk van hun IT-personeel verlichten. Door het standaardiseren van systemen en het vereenvoudigen van het afdrukbeheer blijft er meer ruimte over om te focussen op de kerntaken van het bedrijf. De serie springt eruit door een opvallend laag energieverbruik en een lage belasting van het milieu. De makkelijk te gebruiken spaarfuncties van Konica Minolta-systemen – zoals die voor toner, papier en diverse elektrische spaarstanden – zorgen voor een verbetering van de algehele prestaties op het gebied van energiebesparingen en een aanzienlijke verkleining van de ecologische voetafdruk van de serie.