Konica Minolta introduceert bizhub C658-serie

Amsterdam, 20 december 2016
Met de bizhub C658 en C458 is de nieuwe bizhub C658-serie van Konica Minolta compleet. Deze serie bestaat uit premium A3-kleurensystemen voor kantooromgevingen en is ontworpen met het oog op de digitaliseringseisen van het kantoor van de toekomst.

De twee nieuwe systemen vormen de nog ontbrekende schakels uit de serie waarvan de bizhub C558 als eerste werd gelanceerd in september. De systemen bieden niet eerder vertoonde features, zoals een 10,1 inch touchscreen, geavanceerde sensortechnologie, beveiligde document workflow en een aanpasbare interface. Papieren en digitale informatiestromen kunnen met de systemen goed op elkaar worden aangesloten.

Hoge productiviteitseisen
Door verschillende nieuwe ontwikkelingen is de bizhub C658-serie bij uitstek geschikt voor bedrijven met hoge productiviteitseisen, zoals grote nationale of internationale klanten of verticaal georganiseerde afdelingen, zoals juridische of financiële teams. Een voorbeeld hiervan is de grotere invoercapaciteit van de zeer snelle documentinvoer met dual scanfunctie, waarmee eenvoudig grote documentvolumes gescand kunnen worden. De systemen zorgen ervoor dat elke pagina afzonderlijk wordt gescand of gekopieerd en dat er wordt voorkomen dat meerdere vellen tegelijk worden ingevoerd. Zo zorgen de sensoren voor een betere beveiliging van de archivering workflow. De bizhub C658 heeft een kleurenafdruksnelheid van 65 pagina's per minuut (ppm) en de C458 45 ppm.

Andere voordelen van de bizhub-serie zijn de veelzijdigheid en de multifunctionele afwerkingseenheden waarmee uiteenlopende documenttypen geproduceerd kunnen worden. Denk hierbij aan verschillende opties voor het vouwen van brieven, de handige drieslagvouwfunctie voor het maken van uitnodigingen en de functie voor geniete hand-outs.

Ruimte en kosten besparen
De bizhub C658-serie is geschikt voor kantoren met beperkte ruimte. De TEC-waarde van de serie behoort tot de laagste in zijn klasse. De systemen zijn ontworpen en geconfigureerd voor een ultieme mobiele ervaring. Zo ondersteunen zij communicatie met mobiele telefoons, zodat medewerkers direct vanaf een mobiele telefoon of tablet kunnen printen.