bizhub MarketPlace van Konica Minolta breidt functionaliteit van MFP's uit

Amsterdam, 17 maart 2017 - Konica Minolta brengt een nieuwe versie van het bizhub MarketPlace-platform op de markt in Europa. Dit platform heeft verschillende nieuwe toepassingen en functies. bizhub MarketPlace maakt het mogelijk om de functionaliteit van MFP’s uit te breiden met eenvoudig toe te voegen functies die helpen dagelijkse uitdagingen van bedrijven het hoofd te bieden.

Verbetering van de gebruikerservaring staat centraal

"Bedrijven van elke willekeurige grootte kunnen hun voordeel doen met bizhub MarketPlace", legt Robin Schieveen, product manager bij Konica Minolta Business Solutions Nederland uit. "Een van de grootste pluspunten is dat de MFP zich met bizhub MarketPlace aanpast aan de werkgewoonten van de klant, en niet andersom.

Omdat het mogelijk is om verbinding te maken met services als OneDrive, Google Drive en SharePoint zijn documenten snel toegankelijk en zijn veilige processen en het gebruik van de nieuwste technologie gegarandeerd. Omdat er steeds meer apps beschikbaar zijn, kan de gebruikersinterface van de MFP worden uitgebreid met nieuwe, gepersonaliseerde functies en workflows kunnen worden gestroomlijnd. Hierdoor besparen gebruikers tijd en geld, waardoor er meer tijd overblijft voor de kerntaken van het bedrijf.”

Snelle toegang en configuratie op afstand

Met het oog op lage onderhoudskosten en hoge productiviteit worden zowel de initiële configuratie als de implementatie van updates en aanvullende apps op afstand uitgevoerd. Omdat alle systemen centraal worden beheerd, worden alle apps automatisch en zonder extra kosten up-to-date gehouden.

Dankzij uitgebreide services van Konica Minolta kan de vormgeving van displays  worden aangepast, waardoor alle vereiste informatie beschikbaar is op de plek die de gebruiker wenst. Net als aanvullende apps of updates worden aangepaste gebruikersinterfaces op afstand in het gehele printerpark geïmplementeerd.