dokoni SYNC & SHARE

Onmiddellijke toegang tot alle informatie


Samenwerking waar u ook bent, wanneer u maar wilt en vanaf welk apparaat dan ook


Mobiele samenwerkingsplatforms die het mogelijk maken om documenten te synchroniseren en gegevens veilig uit te wisselen hebben zich in de moderne bedrijfswereld gevestigd. Deze online oplossingen bieden medewerkers meer flexibiliteit en verhogen tegelijkertijd de gegevensbeveiliging, wat cruciaal is voor een goed functionerend bedrijf. Ze stellen medewerkers in staat om hun eigen werkstructuren te creëren en te beheren en te profiteren van de mogelijkheden voor gegevensopslag en het delen van bestanden door efficiënter dan ooit te werken - waar ze zich ook bevinden, wanneer ze maar willen, met het apparaat van hun keuze.


Als dergelijke tools echter binnen een bedrijf worden gebruikt zonder overleg met de IT-afdeling en de medewerker, dan kan het zijn dat er informatie en documenten verloren gaan. Inhoudelijke beschermingsmaatregelen zijn ook belangrijker geworden nu de Europese wetgeving inzake gegevensbescherming de laatste jaren is aangescherpt. 


De dokoni SYNC & SHARE cloud oplossing van Konica Minolta biedt een allround pakket dat aan al deze eisen voldoet. De oplossing stelt uw medewerkers in staat om op betrouwbare wijze documenten te synchroniseren en uit te wisselen met externe en interne medewerkers via een beveiligd platform - ongeacht tijd, apparaat en locatie - en tegelijkertijd alle op het platform opgeslagen inhoud te beschermen. 


De applicatie houdt de vorige versies van documenten ongewijzigd en volgt en bewaart op betrouwbare wijze de individuele invoer en bijdragen. De mogelijkheid om commentaar te geven op bestanden en documenten en automatisch kennisgevingen te sturen naar belanghebbenden verhoogt de snelheid en efficiëntie van de samenwerking op het gebied van documenten. De oplossing biedt dokoni SYNC & SHARE gebruikers volledige flexibiliteit in termen van tijd, locatie en apparaat, wat het bijzonder interessant maakt voor bedrijven die in verschillende landen actief zijn.



dokoni SYNC & SHARE  logo


dokoni SYNC & SHARE  workflow

Gegevens beheren en delen in de hele onderneming

Flexibel toegangsbeheer en het delen van gegevens en informatie: Dit is dokoni SYNC & SHARE.

dokoni SYNC & SHARE

dokoni SYNC & SHARE

Documentdistributie 

  • Bestanden delen met interne en externe medewerkers
  • Toegankelijkheid vanaf alle apparaten
  • Integratie met meerdere gegevensopslagplaatsen
  • Gefedereerde connectiviteit met meerdere installaties op verschillende locaties 
  • File drop functionaliteit

Content Management

  • Alle gegevens worden gesynchroniseerd met alle gebruikers en alle apparaten
  • File favorieten maakt een snelle toegang mogelijk tot de meest gebruikte bestanden
  • Voeg commentaren toe om bestands gebaseerde inhoud te bespreken
  • Documenten labelen voor sneller zoeken 
  • Workflow-mogelijkheid
  • Gebruikersbeheer

Get in touch

Get in touch