Konica Minolta Support

Via eCommerce dient u technische serviceaanvragen in, bekijkt u uw facturen en bestelt u gemakkelijk verbruiksartikelen zoals toners

Ga direct naar het eCommerce klantenportaal
 

We zijn er om u te helpen


Of het nu gaat om een technische vraag, een tonerbestelling, de kopie van een factuur, het downloaden van een nieuwe driver, handleiding of software, de toegang tot onze iTrainingmodules of enige andere vraag, wij helpen u graag verder. Klik op de gewenste hulp hieronder.

Lukt het u niet om via ons eCommerce klantenportaal een supportaanvraag in te dienen? Contacteer ons dan via het algemene contactformulier. Let op: aanvragen via eCommerce zullen vlotter/efficiënter in behandeling worden genomen.
 

eCommerce klantenportaal - 24/7 beschikbaar

Welkom op eCommerce, de nieuwe versie van het e-bizhub portaal.

Beheer uw toestellen op een snelle en efficiënte manier
Dien een serviceverzoek in
Bestel uw verbruiksartikelen (o.a. toner)
Volg de status van uw bestellingen en serviceverzoeken
Registreer en raadpleeg uw tellerstanden
Raadpleeg en print uw facturen
Geef een wijziging in uw systeemlocaties door

Download nu de brochure

Naar eCommerce
e-commerce call to action

Contract & Facturatie

Wist u dat u uw facturen op ons eCommerce portaal kunt raadplegen en printen?

Lees ook hier de veelgestelde vragen over facturatie en contracten alsook een uitleg over hoe uw factuur is opgebouwd.

FAQ-Helder over facturen

iTraining: online-trainingsessies voor producten

iTraining biedt een online productvoorstelling waarin alle belangrijke functies in duidelijke video's gedetailleerd worden uitgelegd.

Gebruik onze iTraining platform, wanneer u dat wilt – opnieuw en opnieuw!

naar Itraining
iTraining
LocatiesPartners

Konica Minolta Locaties & Partners

Vind een Konica Minolta Partner bij u in de buurt.

Locaties & Partners

Partner Desk

Via Konica Minolta eCommerce kunt u als Partner:

  • uw order plaatsen en de status volgen
  • direct uw orderbevestiging ontvangen
  • uw factuur opvragen en doorlooptijd verkorten.

Heeft u specifieke verzoeken die niet via eCommerce behandeld kunnen worden? Of wilt u Partner worden?

Bel ons op +31 (0) 20 - 658 4567

Naar eCommerce
Partner Desk
Remote Support

Remote support connection

Ondersteuning op afstand van uw IT omgeving met behulp van Konica Minolta’s Remote Support applicatie.

Remote Support

Download Center

Download de nieuwste drivers, handleidingen en software voor uw Konica Minolta-apparaat.

Download center
Download Center

Algemeen contact

Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag op ons eCommerce klantenportaal? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen:
 

Lopende contract +31 (0) 20 - 658 4380
Openstaande facturen  +31 (0) 20 - 658 4381
Andere vragen +31 (0) 20 - 658 4100

INFORMATIE - Service Location Protocol Vulnerability 

Op 25 april hebben de onderzoekers van Bitsight en Curesec een artikel gepubliceerd over een kwetsbaarheid die ze hebben ontdekt, waarmee ze het Service Location Protocol (SLP) konden misbruiken en een vergrote DDoS-aanval (Distributed Denial of Service) konden uitvoeren. 

In hun artikel vermelden de onderzoekers ook dat een aantal kwetsbare Konica Minolta-apparaten geïdentificeerd zijn. Internet blootgestelde apparaten die als service-agenten fungeren, lopen risico om te worden misbruikt om de aanval op andere slachtoffers uit te voeren. Lees hier welke maatregelen Konica Minolta aanraadt om het potentiële risico te verminderen.  
 

INFORMATIE - Compatibiliteit macOS 13 Ventura

Op maandag 24 oktober heeft Apple macOS 13 Ventura uitgebracht. Mocht u willen upgraden naar dit nieuwe besturingssysteem en maakt u gebruik van één of meerdere printers van Konica Minolta? Bekijk dan eerst in deze tabel (die regelmatig bijgewerkt wordt) welke consequenties dat heeft voor de compatibiliteit met uw printerdrivers. Beschikt u daarnaast over een Fiery-controller? Raadpleeg dan ook de website van efi voor meer informatie. Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via het eCommerce portal en vraag een ticket aan.