Samen sta je sterker


Het landschap van data en informatiemanagement, met o.a. printen en cloud, is erg breed.
Er is geen enkel bedrijf dat het volledige door de markt gewenste pakket van diensten alleen kan aanbieden.

 

Na zorgvuldige marktconsultatie heeft Konica Minolta vastgesteld welke diensten “de markt” zoal vraagt en wij zijn vervolgens op zoek gegaan naar “Best of Breed” partijen in de markt die ons huidige dienstenpakket kunnen aanvullen en versterken
De som der delen is dan groter dan de afzonderlijke componenten. Dat heeft geresulteerd in een groot aantal partnerships met bedrijven om zo gezamenlijk de markt te bedienen.

Dit concept noemen we:
 

BUSINESS 4 BUSINESS [B4B]

Zie verder welke diensten hier tot nu toe onder vallen, want het B4B concept is een continu proces dat zich snel aanpast aan de veranderende wensen van de markt.
 

 ‘Gaat niet, bestaat niet’ is ons motto.


1. Fleet Management:  
  • In deze tijd van ontzorgen willen veel organisaties het gemak van het gebruik van onze printers. Het bijvullen van papier, toner, nietjes en het er zijn als de printer aandacht vraagt wordt dan door een B4B partner gedaan. Slimme software laat de partner weten wanneer deze aan de slag moet.

2. Facility management & outsourcing
  • De volledige printgerelateerde dienst wordt door een derde gedaan. Al dan niet op uw locatie(s). Dat betekent dat u als klant geen eigen huisdrukkerij meer hoeft te managen en bij onverwacht hoge piekvolumes deze gedaan worden door partners voor wie dit dagelijkse kost is. U vraagt; wij draaien. Zelfs de bezorging en verwerking van uw print- of drukwerk wordt uit handen genomen.
 
3. Backlog scanning diensten
  • Meer en meer bedrijven besluiten hun papieren archief (gedeeltelijk) te digitaliseren. Een behoorlijke klus. Wij nemen, na een zorgvuldige inventarisatie, deze taak op ons. Daarna wordt het oude archief geconditioneerd opgeslagen volgens de wettelijke vereisten en uiteindelijk veilig vernietigd. Daarnaast zorgen we natuurlijk voor een content management systeem inclusief de juiste software om voortaan digitaal te werken.  In combinatie met de juiste “vind-software” , zorgt dit ervoor dat u documenten uit alle netwerklocaties inclusief de cloud gemakkelijk terugvindt.
 
4. Cloud en Cloudprinting services
  • Steeds meer bedrijven werken volledig in de cloud en beheren hier ook de printserver. De gebruiker is daardoor flexibel in het op- of afschalen van de IT-infrastructuur. Ook neemt dit twijfel weg over de juiste keuze van IT-apparatuur en worden verschillende IT-systemen eenvoudig gekoppeld. Het resultaat? U heeft altijd de beschikking over de nieuwste en veiligste infrastructuur. Want: informatie moet beschikbaar, integer én veilig zijn.
 
5. 24/7 IT helpdesk
  • Een IT-helpdesk ook buiten kantooruren ter beschikking hebben is zeker met het “nieuwe werken” en de razendsnel veranderende technologie meer en meer gevraagd. Dat dit in bijna ieder gewenste taal kan, helpt enorm in ons land waar behoorlijk wat nationaliteiten kenniswerker zijn. Daar hoort natuurlijk ook werkplekbeheer en inrichting bij.
 
6. Slimme betaalsystemen
  •  Er zijn vele manieren om uw print, maar ook uw lunch of vending machine snack af te rekenen. Wij hebben ze allemaal tot en met het betalen via een geavanceerde app. Of, wat als je mobiel de toegangskaart tot een printer betaalsysteem is? In de achtergrond wordt alles nauwkeurig vastgelegd. Daar hoort natuurlijk ook het beheer van een gezamenlijke beurs (afdelingsbudget) bij.
 
7. Scannen naar…
  • Herkent u het?  Eerst een document scannen naar uw eigen e-mail om dit vervolgens op de juiste plaats in uw documentmanagementsysteem neer te zetten. Een omslachtig en zeker niet veilig proces. Hoe handig als dit direct zou kunnen. We hebben inmiddels vele scanconnectoren ter beschikking, die dit proces automatiseren en uw gescande bestanden direct, veilig en geordend opslaan op door u aangegeven locatie. Staat uw connector nog niet in onze lijst? Dan zorgen wij ervoor dat wij dit toevoegen. Dat bespaart veel tijd en is wel zo veilig.
 
8. Dynamic dashboarding
  • In de auto heeft u een dashboard met relevante gegevens die u helpen om veilig naar de juiste bestemming te komen. Zoiets bestaat ook voor bedrijven.  U krijgt slim gekoppelde bedrijfsdata en ziet daardoor waar op dát moment de knelpunten zitten. Meten is namelijk weten. Zo voorkomt u onnodige verstoringen en behoudt u altijd het overzicht.
 
9. Afwerkingsapparatuur
  • Voor organisaties waar veel documenten worden verwerkt houdt het niet op bij het produceren daarvan. Een volgende stap is vaak het afwerken van de geprinte documenten. Dat kan op veel manieren, naast de gebruikelijke die meestal al aanwezig zijn op de printer. Vraagt u maar.
 
 10. Digitaal ondertekenen
  • Eén document dat door verschillende mensen getekend moet worden kan soms erg lang duren. Zeker als deze personen niet op een locatie zitten. Dat kan nu eenvoudig met digitaal ondertekenen, waarbij de handtekeningen van iedereen die moet tekenen in parallel kunnen worden opgehaald. Buiten de tijdswinst kan het einddocument direct het digitale archief in. Ook dat is weer handig.
 
  11. Aangetekend e-mailen
  • Betalingsherinneringen, contracten, medische rapportages, verzekering polissen, hypotheekaktes, etc. etc. Om wat voor belangrijke documenten het ook gaat u wilt ze beveiligd en rechtsgeldig versturen. Laat u dit vandaag de dag liever niet meer fysiek doen? Aangetekend Mailen biedt een betrouwbare methode via de digitale snelweg. Een uitkomst voor verzender en ontvanger. 
 
12. Uw suggestie
  • Staat de door u gewenste dienst niet in bovenstaande lijst? Geen probleem. Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Get in touch

Get in touch